Kies je pakket, passend bij jouw situatie

Jaarlijks
Maandelijks

Beginner

Speciaal voor ZZP-ers of kleine bedrijven die digitaal willen werken
15
€216 €180 /j
Per gebruiker per maand, jaarlijks gefactureerd
Inbegrepen:
Werkbon app
Online agenda
Facturen
Klantbeheer

Essentials

Voor bedrijven die hun buitendienst vanaf kantoor willen aansturen
22
€324 €264 /j
Per gebruiker per maand, jaarlijks gefactureerd
Alles van Beginner, plus:
Offertes basis
Planningsmodule
Urenstaten
Projecten
Objectbeheer
Checklists

Advanced

Voor bedrijven die een verregaande optimalisatie willen realiseren
35
€504 €420 /j
Per gebruiker per maand, jaarlijks gefactureerd
Alles van Essentials, plus:
Uitgebreid artikelbeheer
Uitgebreide offertes
Ingestelde PDF layouts
Orders en bestellingen
Voorraadbeheer
Verlofaanvragen (binnenkort!)
Contractmodule

Enterprise

Ideaal voor grote bedrijven en ondernemingen
49
€708 €588 /j
Per gebruiker per maand, jaarlijks gefactureerd
Alles van Advanced, plus:
Meerdere vestigingen
Automatische acties
Klantportal in eigen huisstijl
White label

Beginner

Speciaal voor ZZP-ers of kleine bedrijven die digitaal willen werken
18
€180 €216 /j
Per gebruiker per maand
Maandelijks gefactureerd
Inbegrepen:
Werkbon app
Online agenda
Facturen
Klantbeheer

Essentials

Voor bedrijven die hun buitendienst vanaf kantoor willen aansturen
27
€264 €324 /j
Per gebruiker per maand
Maandelijks gefactureerd
Alles van Beginner, plus:
Offertes basis
Planningsmodule
Urenstaten
Projecten
Objectbeheer
Checklists

Advanced

Voor bedrijven die een verregaande optimalisatie willen realiseren
42
€420 €504 /j
Per gebruiker per maand
Maandelijks gefactureerd
Alles van Essentials, plus:
Uitgebreid artikelbeheer
Uitgebreide offertes
Ingestelde PDF layouts
Orders en bestellingen
Voorraadbeheer
Verlofaanvragen (binnenkort!)
Contractmodule

Enterprise

Ideaal voor grote bedrijven en ondernemingen
59
€588 €708 /j
Per gebruiker per maand
Maandelijks gefactureerd
Alles van Advanced, plus:
Meerdere vestigingen
Automatische acties
Klantportal in eigen huisstijl
White label

Basis

Verkoop
Offertes maken
x
x
Projecten
€5*
x
x
x
Planning
Online agenda
x
€5*
x
Buitendienst
Werkbon app
x
x
x
Facturen
Facturen sturen
x
Klantbeheer & CRM
Klanten beheren
x
x
x
x
Customization
€5*
x
x
x
x
x
x
Service
Online support (chat / e-mail)
x
x
Koppeling
€3*

Plus

Verkoop
Offertes maken
€3*
x
Projecten
Project management
x
€5*
x
Planning
Online agenda
Team planning
€5*
x
Buitendienst
Werkbon app
Urenstaat
€5*
Werkvoorraad app Geef medewerkers toegang tot nog te plannen opdrachten, zodat ze deze zelf kunnen oppakken als ze in de buurt zijn en tijd over hebben.
Facturen
Facturen sturen
€5*
Klantbeheer & CRM
Klanten beheren
Uitgebreid CRM Registreer al je klantcontacten. Maak acties zodat je geen werkzaamheden vergeet. Houd een digitaal archief bij met al je klant documenten. Werk met klantspecifieke tarieven.
Acties
€3*
€5*
Customization
€5*
x
x
x
x
x
x
Service
Online support (chat / e-mail)
Telefonische service
x
Koppeling
€3*

Compleet

Verkoop
Offertes maken
Offertes digitaal tekenen
Deals
Projecten
Project management
Meerwerk registratie Laat je buitendienst medewerkers direct vanuit het veld meerwerk registreren. Houd hier overzicht op en factureer dit met een druk op de knop.
Project planboard
€5*
Planning
Online agenda
Team planning
Periodieke contracten Een centrale plek voor je onderhoudscontracten. Laat het systeem automatisch op de juiste dag in te plannen opdrachten klaarzetten.

Capaciteitsplanning Stel werkroosters in bij je buitendienst medewerkers en krijg voor de middellange termijn planning inzicht in hoeveel capaciteit je nog beschikbaar hebt.
Buitendienst
Werkbon app
Urenstaat
Instelbare velden Stel eigen werkbon velden in. Maak belangrijke velden verplicht zodat er niet vergeten wordt om deze in te vullen.

Werkvoorraad app Geef medewerkers toegang tot nog te plannen opdrachten, zodat ze deze zelf kunnen oppakken als ze in de buurt zijn en tijd over hebben.
Facturen
Facturen sturen
Periodieke facturen Maak periodieke facturen aan. Laat het systeem automatisch op de juiste dag deze concept facturen klaarzetten, zodat je ze snel kunt factureren.
Klantbeheer & CRM
Klanten beheren
Uitgebreid CRM Registreer al je klantcontacten. Maak acties zodat je geen werkzaamheden vergeet. Houd een digitaal archief bij met al je klant documenten. Werk met klantspecifieke tarieven.
Acties
Asset Management Registreer service-objecten en krijg een compleet inzicht in je complete install base per werklocatie. Houd hierin (technische) gegevens en documenten bij.
€5*
Customization
Instelbare layouts
Artikelgroepen Groepeer je artikelen en houd veel overzicht.
€5*
€5*
x
x
x
Service
Online support (chat / e-mail)
Telefonische service
x
Koppeling
€3*

Enterprise

Verkoop
Offertes maken
Offertes digitaal tekenen
Deals
Projecten
Project management
Meerwerk registratie Laat je buitendienst medewerkers direct vanuit het veld meerwerk registreren. Houd hier overzicht op en factureer dit met een druk op de knop.
Project planboard
Bestellingen
Planning
Online agenda
Team planning
Periodieke contracten Een centrale plek voor je onderhoudscontracten. Laat het systeem automatisch op de juiste dag in te plannen opdrachten klaarzetten.

Capaciteitsplanning Stel werkroosters in bij je buitendienst medewerkers en krijg voor de middellange termijn planning inzicht in hoeveel capaciteit je nog beschikbaar hebt.
Buitendienst
Werkbon app
Urenstaat
Instelbare velden Stel eigen werkbon velden in. Maak belangrijke velden verplicht zodat er niet vergeten wordt om deze in te vullen.

Werkvoorraad app Geef medewerkers toegang tot nog te plannen opdrachten, zodat ze deze zelf kunnen oppakken als ze in de buurt zijn en tijd over hebben.
Facturen
Facturen sturen
Periodieke facturen Maak periodieke facturen aan. Laat het systeem automatisch op de juiste dag deze concept facturen klaarzetten, zodat je ze snel kunt factureren.
Klantbeheer & CRM
Klanten beheren
Uitgebreid CRM Registreer al je klantcontacten. Maak acties zodat je geen werkzaamheden vergeet. Houd een digitaal archief bij met al je klant documenten. Werk met klantspecifieke tarieven.
Acties
Asset Management Registreer service-objecten en krijg een compleet inzicht in je complete install base per werklocatie. Houd hierin (technische) gegevens en documenten bij.
Klantportal
Customization
Instelbare layouts
Artikelgroepen Groepeer je artikelen en houd veel overzicht.

Meerdere vestigingen Verdeel je administratie en planning in meerdere vestigingen of merken. Bepaal welke medewerkers voor welke vestiging verantwoordelijk zijn. Krijg een totaalbeeld van alle werkzaamheden van alle vestigingen.
Automatische acties Automatiseer handelingen bij veel uitgevoerde kantoortaken, bijvoorbeeld: offerte nabellen bij een verzonden offerte. Zo is je proces op orde en worden nooit meer handelingen vergeten.
Automatische artikelen Automatiseer handelingen bij veel uitgevoerde kantoortaken, bijvoorbeeld: offerte nabellen bij een verzonden offerte. Zo is je proces op orde en worden nooit meer handelingen vergeten.
Instelbare workflows Stel eigen project- of orderworkflows in voor specifieke werksoorten. Behoud overzicht in de status van verschillende projecten.
Rechten & rollen
Service
Online support (chat / e-mail)
Telefonische service
Priority support
Koppeling
€3*
Flamco is klant van Crafter
Wonnink is klant van Crafter
Woninginrichting-aanhuis is klant van Crafter

Veelgestelde vragen

Dat kan zeker. Voordat je het pakket aanschaft kun je 30 dagen gratis het pakket uitproberen. Bevalt het, dan kun je het bestellen. Zo zit je nergens aan vast en kun je rustig kijken of het bij je past.

Helemaal niets. De omgeving wordt pas omgezet naar een definitief account als je het zelf hebt besteld.

Het is mogelijk om Crafter te koppelen aan 25+ bestaande koppelingen. Bijvoorbeeld Exact Online, Snelstart, AFAS, Perfectview, MUIS, Twinfield, e-Boekhouden, maar ook anderen. Ook hebben we koppelingen met Google Calendar en Microsoft Outlook. Zie hier een overzicht van onze koppelingen. Staat jouw koppeling er nog niet bij? Neem dan contact met ons op zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Je kunt zelf kiezen of je per maand of per jaar vooruit wil betalen. Kies je voor dat laatste, dan krijg je 2 maanden (16%) korting!

Dat kan. Upgrades worden direct na betaling actief in je omgeving. Downgrades of opzeggingen worden pas actief zodra de huidige abonnementsperiode is afgelopen.

Voor onderaannemers die maar een paar keer per week werken kun je een strippenkaart afnemen, waarbij je betaalt per dag dat de onderaannemer is ingepland.

Voor tijdelijke medewerkers kun je een flex-account aanmaken die per maand achteraf in rekening wordt gebracht. Stopt de medewerker, zet dan het account op inactief.

De werkbonnen en documenten kun je zelf vanuit het pakket exporteren. 30 dagen nadat je abonnement is afgelopen worden je gegevens automatisch verwijderd in lijn met de AVG richtlijn.

Crafter is erg makkelijk in gebruik en daardoor snel te implementeren. Dit kun je zelf, maar we kunnen je hier ook bij helpen. Hiervoor hebben we gestructureerde pakketten ontwikkeld die passen bij elke situatie, van een basis training tot volledig uit handen geven van de implementatie. Ontdek ze hier

Heb je een vraag? Geef ons dan een belletje. Tijdens werkdagen zijn we van 9:00 tot 17:00 bereikbaar voor persoonlijke telefonische service. Verder kun je ons bereiken via chat en e-mail. We helpen je graag.

Probeer Crafter 30 dagen gratis

Direct van start. Geen betaalgegevens nodig.